George Vintilă o ”dă” pe hip hop

d

Pasionat de cântat, George Vintilă a onorat invitaţia lui raku de a lucra împreună la piesa „ai ki do”, de pe noul album al artistului, „Rezistenţă”.

Zis şi făcut! Vintilă a trecut repede de la microfonul de radio la cel din studioul de înregistrări şi, fiindcă muzica este un hobby de-al său, a avut parte de o experienţă „trăsnet”.

„Cu raku mă ştiu de ceva vreme, avem prieteni comuni, îi apreciez munca şi viceversa se pare. Recunosc că m-a surprins invitaţia lui de a colabora pe o piesă!”, a mărturisit George. „Este o onoare pentru mine să fiu în lista de colaborări a albumului”, a completat el.

Iar dacă fanii lui George se întreabă dacă acesta va îmbrăţişa doar cariera muzicală, se pare că DJ-ul nu cochetează cu această idee. Cel puţin pe moment…

„Îmi place atât de mult muzica încât simt că e nevoie să rămână un hobby ca să mă pot bucura de ea aşa cum vreau eu. Dar ştii cum e, niciodată să nu spui niciodată!”, spune George Vintilă.

One response to this post.

  1. Posted by Alexutza on Mai 1, 2009 at 12:15 am

    Fain!!!! ms de site

    Răspunde

Lasă un răspuns

