Dan Lazarescu, favoritul lui Mircea Sandu

Presedintele FRF, Mircea Sandu, i-a propus functia de presedinte al Comisiei Centrale a Arbitrilor (CCA) fostului arbitru asistent Dan Lazarescu, insa numirea trebuie validata azi de Comitetul Executiv, care mai are pe lista inca patru nume. „M-am intalnit cu presedintele Mircea Sandu, care mi-a prezentat optiunea dansului si un program al UEFA ce urmeaza sa fie implementat. Mi s-a propus functia de presedinte al CCA si mi s-a explicat ca sunt pe lista candidatilor. Pentru ca mai sunt si Aron Huzu, Ion Craciunescu, Vasile Avram si Cornel Sorescu. Comitetul Executiv decide cine va fi noul presedinte al CCA. Dar probabil Comitetul Executiv va merge pe ideea ca viitorul presedinte sa nu aiba rude de gradul unu sau doi in corpul de arbitri sau in randul observatorilor. Nici eu, nici domnul Huzu si nici domnul Sorescu nu avem rude printre arbitri sau observatori”, a spus fostul asistent.
Lazarescu a mentionat ca va accepta functia daca membrii Comitetului Executiv vor decide astfel, dar a precizat ca, in opinia sa, cel mai potrivit om la sefia CCA este Aron Huzu. „Pe mine ma onoreaza oferta, pentru ca am doar 39 de ani. Nu am arbitrat foarte mult, nu ma compar ca experienta cu Aron Huzu, Craciunescu, Avram sau Sorescu. Am fost arbitru international, am avut ghinion si a trebuit sa ma las de arbitraj, dar ma bucura ca dansii s-au gandit la mine. Am inteles ca si cluburile au inclinat spre mine, ca au fost niste voturi. Eu i-am spus domnului presedinte ca, la ora actuala, Aron Huzu ar fi cel mai potrivit pentru a prelua sefia CCA. La sfarsitul intalnirii i-am spus presedintelui ca voi accepta aceasta functie daca asa va decide Comitetul Executiv, dar eu, daca as fi membru in Comitetul Executiv, l-as vota pe Aron Huzu”, a spus Dan Lazarescu.
Comitetul Executiv al Federatiei Romane de Fotbal va alege azi, prin vot, noul presedinte al Comisiei Centrale a Arbitrilor. Vicepresedintele Comisiei Centrale a Arbitrilor, Nicolae Grigorescu, care detinea si prerogativa de presedinte al CCA, si-a depus demisia din functia pe care o detinea.

Lasă un răspuns

